Následující obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě SCOOTLOOT patřící společnosti CARBOFER s.r.o.. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
- Veškeré objednávky podané prostřednictvím obchodu SCOOTLOOT jsou závazné.
- Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s nákupním řádem, jakož i reklamačním řádem, a že s nimi souhlasí.
- Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku odeslání objednaného zboží kupujícím.
- Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
- Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
- Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny.
- Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu SCOOTLOOT, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
- Všechny uvedené ceny jsou vč DPH. Společnost CARBOFER s.r.o. je plátcem DPH.
Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
Spotřebitel má právo (dle § 1829, Zákon č. 89/2012 Sb) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o:
- kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží
- smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; nebo
- smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží
- Zboží musí být zasláno prodávajícímu běžnou balíkovou službou, dopravcem, kurýrem nebo předáno osobně. Dobírka nebude přijata. Přesný způsob zaslání si obě strany předem domluví.
Reklamační adresa prodávajícího:
CARBOFER s.r.o.
Na Michovkách I. /694,
25243 Průhonice
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá společnosti CARBOFER bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dní od odstoupení od smlouvy, zboží, které od společnosti CARBOFER, a to na své náklady.
Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.
Vrací-li kupující zboží, které bylo v průběhu 14 denní lhůty použito a které vykazuje známky opotřebení, sníží prodávající kupujícímu cenu o částku, které zboží ztratilo běžným používáním.
Po obdržení vráceného zboží CARBOFER obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při ČOI
Od 1.2.2016 je Česká obchodní inspekce subjektem zajišťujícím mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR).
Práva a povinnosti prodávajícího
- Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží v termínu uvedeném v objednávce a dodat na adresu kupujícího.Tato povinnost se však nevztahuje na objednávku, ze které je zřejmé či pravděpodobné, že kupující zboží odebere a platbu neprovede.
- Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné.
- Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá na adresu prodávajícího.
- Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
- Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.
Práva a povinnosti kupujícího
- Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
- Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, včetně případného poštovného. S konečnou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
- Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 28 dnů od doručení.
- Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, učiní-li tak písemnou formou.
Doprava zboží v České republice
- Zákazníkům v ČR je zboží zasíláno prostřednictvím služby Zásilkovna a Českou poštou (služba *Balík do Balíkovny*). V obou případech je zboží doručeno do následujícího pracovního dne od data odeslání zboží.